Chinese (Simplified)EnglishFrenchGermanGreekItalianRussianSpanish

Ο «εξοπλισμός» της παραλίας: Αυτά είναι τα υγιεινά σνακ που πρέπει να έχεις στην ξαπλώστρα σου

Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι παραλίες έχουν γεμίσει με κόσμο. Είτε είσαι σε κάποιο νησί, είτε σε κάποιο αστικό κέντρο, αξίζει να… ρίξεις τις βουτιές σου. Όσο χαιρόμαστε τον ήλιο και τη θάλασσα είναι καλό να μένουμε ενυδατωμένοι και να καταναλώνουμε μικρά και υγιεινά σνακ, ώστε να παίρνουμε ενέργεια και να αποδίδουμε σε πληθώρα δραστηριοτήτων.

Ενυδάτωση

  • Είναι σημαντικό να καταναλώνουμε επαρκείς ποσότητες νερού, ώστε να αποφύγουμε την πιθανότητα αφυδάτωσης, λόγω της παρατεταμένης έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία.
  • Ωφέλιμο είναι να αποφεύγουμε τους ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη στην παραλία καθώς ευνοούν την αφυδάτωση του οργανισμού.
  • Προτιμούμε φυσικούς χυμούς και πράσινο τσάι, τα οποία ενυδατώνουν και είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Ελαφρά και υγιεινά σνακ από το σπίτι

  • Επιλέγουμε φρούτα εποχής και sticks λαχανικών, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και περιέχουν επαρκείς ποσότητες νερού, καθώς και αποξηραμένα φρούτα με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως δαμάσκηνα, βερίκοκα, χουρμάδες.
  • Παίρνουμε μαζί μας ανάλατους ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα, καρύδια, τα οποία αποτελούν πολύ καλή πηγή ενέργειας, αλλά με προσοχή στην αποθήκευση μακριά από ζέστη και υγρασία.
  • Προετοιμάζουμε από το σπίτι τοστ ή μπαγκέτα με πολύσπορο ψωμί με υλικά της αρεσκείας μας χαμηλών λιπαρών, ώστε να είναι πιο εύπεπτα και προσθέτουμε λαχανικά. Αποφεύγουμε λιπαρές σως.
  • Μια καλή επιλογή αποτελούν οι μπάρες με δημητριακά ολικής άλεσης, αποξηραμένα φρούτα, cranberries και goji berries, ξηρούς καρπούς και μέλι. Θα μας χαρίσουν ενέργεια και θα μας χορτάσουν στην παραλία. Επιλέγουμε μπάρες χαμηλής περιεκτικότητας σε σάκχαρα ή με στέβια.

Επιλογές από το μπαρ της παραλίας

  • Επιλέξτε φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μέλι και καρύδια. Αποτελεί εξαιρετικό δροσιστικό και έξτρα τονωτικό σνακ.
  • Μια σαλάτα με ζυμαρικά ολικής άλεσης και λαχανικά εποχής θα προκαλέσει κορεσμό και θα δώσει ενέργεια χωρίς να «βαρύνει» το στομάχι.
  • Η μπαγκέτα ή το τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, αν δεν έχουμε χρόνο για προετοιμασία από το σπίτι, αποτελούν μια χορταστική λύση. Μπορούμε να προσθέσουμε τόνο ή κοτόπουλο και δροσερά λαχανικά εποχής.
  • Μια σαλάτα με ποικιλία λαχανικών εποχής σε συνδυασμό με μια πηγή πρωτεΐνης όπως κοτόπουλο ή γαλοπούλα και προσθήκη καστανού ρυζιού ή καλαμποκιού, θα μπορούσε να είναι μια επιλογή κυρίου γεύματος, αν την ώρα του μεσημεριανού βρισκόμαστε στην παραλία.

Tags

Add Comment

Your email is safe with us.

Sign In e-wob.gr

For faster login or register use your social account.

or

Account details will be confirmed via email.

Reset Your Password